lördag 15 september 2012

SKK Högbo Int x 3 Söndagen

Sista dagen på trippelutställningen och Veronica visade återigen lilla Nemi åt mig. Resultatet blev detsamma som de andra dagarna, BIR-valp och oplacerade i finalen, men denna dag gjorde mig ändå lite extra glad. När Veronica var inne med Nemi frågade nämligen domaren om det var hon som trimmat Nemi. ”Nej det är hon” sa Veronica och pekade på mig där jag stod utanför ringen med kameran i högsta hugg. Domaren tittade på mig, log och gjorde tummen upp! Tror mitt leende gick upp till öronen. I kritiken sen skrev han ”Tiptop showcondition”. Inte illa för en 6 månaders valp :) Läs hela kritiken under resultat.

Inne i ringen
 
 
 

"Det är HON som trimmat"
 

Framför domarbordet
 
 
 
 
 

Kan trava oxå
 

Finaste
 

Fortsätter visa upp sig utanför ringen
 
 

1 kommentar:

  1. Det är väl nästan värt att bli sjuk när man får såna kanonresultat, eller ;)

    Kram
    Vicki

    SvaraRadera